sâmbătă, 17 octombrie 2009

Cocalari si printzese

O saptamana

16 Oct 2009
Scris de: Iepurasul de plus | Categorii: blog

Mai jos aveti doua mailuri trimise de aceasi persoana.

9 octombrie 2009

Salut.Te rog sa pui poza pe net. Este fosta prietena a mea si acum vreau sa imi bat joc de ea. Ms mult

16 octombrie 2009

Te rog sa nu mai pui poza pe net ca m-am impacat cu prietena mea. Scuze si mersi mult

Bine ca am trecut mailul cu vederea si nu am pus poza pe site. Nu stiu daca se mai impaca cu tine. :))

Later edit:

Tipa a descoperit ce vroia sa-i faca prietenul si mi-a trimis al doilea mail in care imi spunea sa nu mai pun poza. Al doilea mail a fost scris de ea si mai jos aveti restul discutiilor.

Cel care a facut site-ul te rog sa nu te superi pe mine,imi cer scuze dar sunt fosta lui prietena…si am descoperit ce chestie murdara vrea sa faca…eu ti-am trimis ultimul mail cum ca ne-am impacat…am fost un an jumate impreuna…mi-o daruit chiar si inel de logodna…multe promisiuni si juraminte in puii mei la naiba…el a plecat dupa un an jumate fara nici o explicatie pe care mi-ar fi datorat-o…nu ne-am certat deloc…pur si simplu a disparut ca magaru in ceata :)) nu l-am cautat deloc…am aflat ca-i cu alta acuma…deci nu inteleg de ce vrea razbunare,tot el(razbunarea ii arma prostului defapt) nu l-am parasit eu pentru altul…asta-i hi5-ul meu http://bad—girl.hi5.com va puteti convinge ca nu sunt o pitzi…iar daca tu consideri ca merit sa pui poza,pune-o din partea mea!ii poza de la maju meu,un simplu decolteu…

……

Aici am trimis mail sa intreb cum de imi scrie ea de pe acelasi mail.

……

Iti trimit de pe mailul lui ca ii stiu parola…si banuiesc ca ai primit si celelalte 2 mailuri…deci te rog pune pozele cu noi…si aia cu sanii..nu ma intere…si ce mailuri am trimis eu…nu vezi ca doreste lumea sa vada despre cine-i vorba?:))banuiesc ca esti fata si tre sa ma intelegi…chiar si baiat de-ai fi…mesc si bafta!

Dragoste cu nabadai ca in anul 2009 :))

In dimineata asta primesc alt mail de pe aceasi adresa:

salut!

is io kriszti adevaratul proprietar al contului. am aflat ca fosta mea proasta o intrat pe mailu meu si am vazut ce o facut in fine, dao incolo nu o baga in seama ca ii o disperata. uitate cum arata si cum vorbeste…. dc crezi ca am lasato….

orikum esti tare ai o bere frate… salut

Am primit inca un mail

frate te rog sa stergi poza aia cu fosta ca ma da in judecata masa lui asta

si nah nasol,o sunato si pe mama mea si nah pls stergeo

ms mult man

Sursa: cocalari.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Open your mind ...


Copyright 2007 "livetozn"

Copyright 2007 "livetozn"